Strony

niedziela, 19 kwietnia 2015

Konkurs

Biorę udział w konkursie na blogu Kopytna Pasja. Nie ma już postu informacyjnego, więc jest bez.


Pytania:

1. Jaki jest twój ulubiony model konia?
Moim ulubionym modelem jest ogier fryzyjski Schleich, który przebił nawet Prince Jester'a firmy Breyer. Od zawsze uwielbiałam konie tej rasy, a on jest idealnie odwzorowany - ten dostojny krok, spojrzenie przepełnione mądrością, cudowna, falowana grzywa i ogon, małe uszka... Po prostu go uwielbiam <3

2. Jaki jest twój wymarzony prezent?
Mój wymarzony prezent, to otrzymanie własnego konia fryzyjskiego. Niestety, jest to niezwykle prawdopodobne, że się nie spełni... :C

3. Które miejsce chciałabyś zająć?
Fajnie byłoby zająć pierwsze miejsce, ale według mnie w konkursach (i tych realnych, jak i internetowych) powinna liczyć się przyjazna atmosfera i przyjemność z robienia czegoś, co się lubi :)

4. Czy zbierasz inne zwierzęta poza końmi?
Staram się ograniczać jedynie do koni, ale często może mi wpaść jakiś pies, wilk czy króliczek. A mam nawet jedną żyrafę, więc jest to najlepszy dowód, jak przestrzegam postanowionych sobie granic :P

A teraz zdjęcia (przepraszam że dwa w skali Traditional, ale nie miałam ładnego zdjęcia LB)


1. Skala Classic (na zdjęciu źrebię Appaloosa firmy Breyer)




3. Skala Traditional (na zdjęciach ogier Biko, firmy Breyer)





Komentarz już u ciebie na obydwu blogach był, link podany i blog dodany do obserwacji. Spełniłam chyba wszystkie warunki? ;)

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Śliczne zdjątka :)
    Pozdrawiam ;)
    http://modelekoni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! Ja mam to samo ze "zbieraniem tylko koni" xD
    U mnie nowy post - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń